Dumma mistag

  • simma ryggsim rakt in i en tant
  • tända eld på sitt eget hår
  • fälla sin vattenflaska i en djup roskis
  • gått i nån annans bil
  • gått o hålla hand med en främling
  • spela med snorkråka på handen piano ( lektion ) och sedan fastnade den på tangenterna
  • gått o sagt hur hemskt det skulle vara att klippa gräs som jobb sen jobbar den typens pappa med det
  • jag var och köpte godis när jag såg en typ 2 år yngre tjej än jag och jag skulle leka cool så jag gick snyggt förbi henne tog en godis påse och fällde den
  • en gång så rörde jag mig själv och blev helt sjukt rädd ( hänt 2 gånger )
  • en gång när vi sku fa på basket träningar till alaktivitets hallenså såg vi vår fotbollstränare och kom på att vi hade haft träningar just före därför ville vi undvika honom så vi gick in i en källare och blev inlåsta. i rumme vi hamnade fanns det en till dörr var det stog : STRÄNGT FÖRBJUDET !!! vi gick dit i alla fall för det fanns ingen annan utväg där hittade vi en nödutgång som vi följde och kom ut på ett helt annat ställe en allaktivitetshallen

Kommentarer
Postat av: Emelie♥

Hej har dagens blogg!

Anmäl dig gärna :)

2010-11-20 @ 15:52:09
URL: http://littledesigner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0